Destek Hizmetleri

0(850) 840 24 48

 

Destek Hizmetleri

Logo kullanıcılarına yönelik destek hizmetleri,  kullanıcıların bilgi altyapılarında meydana gelen sorun ve ihtiyaçlara anında çözüm geliştirmek amacıyla sunulan bu hizmetler, Proje Danışmanlığı, Kullanıcı Eğitimleri, Uzak Bağlantı, Yerinde Destek, Tele-Destek, Veri Bakımı ile Network ve Veritabanı Danışmanlığı olmak üzere geniş bir yelpazede uygulanmaktadır.

Tele-Destek Hizmeti

Tele-Destek Hizmeti

Logo çözümlerine yönelik telefonla desteği içeren Tele-Destek hizmeti, Logo kullanıcılarına Teknik Destek Uzmanları tarafından sunulmaktadır. Logo kullanıcıları, Tele-Destek Sözleşmesi imzalayarak Bernet'den telefonla destek alabilirler. Detaylı bilgi için 0(850) 840 24 48 ’i arayabilirsiniz.

Veritabanı ve Sistem Danışmanlığı

Veritabanı ve Sistem Danışmanlığı

Logo ürünlerinin genel ve işletmeye özel performans kriterlerine uygun çalışmasını sağlamak amacıyla Network ve Veritabanı Uzmanları tarafından sunulan, sistemin bir bütün olarak üzerinde koştuğu altyapı bileşenlerinin tamamını kapsayan teknik destek ve danışmanlık hizmetleridir. Bu hizmetler kapsamında, veritabanlarının performans problemlerinin giderilmesi ve iyileştirilmesi işlemlerinin yapılması, veri yedekleme prosedürlerinin oluşturulması ve sağlamlığının kontrolleri, uzak bağlantı ile sorunların tespiti ve çözümü, acil data ya da işletim sistemi problemlerinde uzaktan yapılamıyorsa firmada çözüm üretilmesi hizmetleri verilmektedir.

Destek Anlaşması Talep Formu Logo Kullanıcı Eğitimleri